Heeft u een klacht?
Bij KOPAT vinden wij het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en diensten. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn of een klacht hebben, dan kunt u de volgende stappen die ook vermeld staan in onze algemene voorwaarden volgen om uw klacht in te dienen:
Wij zijn oplossingsgericht en streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk naar volle tevredenheid op te lossen.
Hoe kunt u een klacht indienen?
Heeft u een klacht? Dan helpen wij u graag verder. U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:
- Per e-mail: info@kopat.nl
- Per post: De Heurinks 23 7963 AR Ruinen
Wat hebben wij van u nodig?
Om uw klacht goed te kunnen behandelen, vragen wij u om de volgende informatie te verstrekken:
- Uw naam en contactgegevens
- Een duidelijke omschrijving van de klacht
- Eventuele relevante documenten of bewijsstukken
- Uw bestel- of factuurnummer
Bevestiging en behandeling van uw klacht
Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, sturen wij binnen 5 werkdagen een bevestiging. Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig en doen ons best om tot een passende oplossing te komen. U wordt tussentijds op de hoogte gehouden van de voortgang.
Reactie op uw klacht
Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 werkdagen af te handelen. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan laten wij u dit weten en geven we een inschatting van de verdere afhandelingstermijn.
WebwinkelKeur en Europees ODR-platform:
Indien u niet tevreden bent met de manier waarop wij uw klacht hebben behandeld, heeft u het recht om een klacht in te dienen bij het WebwinkelKeur. Deze zijn te bereiken via www.webwinkelkeur.nl en zullen kosteloos bemiddelen. Mocht er dan nog steeds geen oplossing gevonden worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Dit platform biedt een online procedure voor geschillenbeslechting en is beschikbaar op de volgende website: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Via het Europees ODR-platform kunt u een klacht indienen bij een erkende geschillenbeslechter, die u kan helpen bij het oplossen van het geschil zonder dat u naar de rechter hoeft te stappen.
Toepasselijk Recht
Op de behandeling van klachten en geschillen is het recht van Nederland van toepassing.
Als u vragen heeft over onze klachtenprocedure via Webwinkelkeur of het Europees ODR-platform, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om u te helpen!