Heeft u een klacht?
Bij KOPAT vinden wij het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en diensten. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn of een klacht hebben, dan kunt u de volgende stappen die ook vermeld staan in onze conditions générales volgen om uw klacht in te dienen:
‘‘Wij zijn oplossingsgericht en streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk naar volle tevredenheid op te lossen.”
Hoe kunt u een klacht indienen?
Contact opnemen Neem contact met ons op via:
- E-mail: info@kopat.nl
- Adresse postale : PO Box 79 7963 ZH Ruinen
Zorg ervoor dat u de volgende informatie verstrekt:
- Uw naam en contactgegevens
- Een duidelijke omschrijving van de klacht
- Eventuele relevante documenten of bewijsstukken
- Uw bestel of factuur nummer.
- Bevestiging en behandeling
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 14 werkdagen een bevestiging van ons. Wij zullen uw klacht zorgvuldig onderzoeken en trachten een oplossing te vinden. U wordt op de hoogte gehouden van de voortgang en de uitkomst.
- Reactie op uw klacht
Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 werkdagen op te lossen. Indien er meer tijd nodig is, zullen wij u hierover informeren en een verwachte termijn voor oplossing doorgeven.
WebwinkelKeur en Europees ODR-platform:
Si vous n'êtes pas satisfait de la manière dont nous avons traité votre plainte, vous avez le droit de déposer une plainte auprès de la WebwinkelKeur. Il est possible d'y accéder par l'intermédiaire de www.webwinkelkeur.nl et fera gratuitement office de médiateur. Si aucune solution n'est trouvée, le consommateur a la possibilité de faire traiter sa plainte par la commission indépendante des litiges désignée par WebwinkelKeur. La décision est contraignante et l'entrepreneur et le consommateur acceptent cette décision contraignante. L'introduction d'un litige auprès de ce comité implique des frais qui doivent être payés par le consommateur au comité concerné.
Si votre plainte n'est pas déjà en cours d'examen ailleurs, vous êtes libre de déposer votre plainte par l'intermédiaire de la plate-forme de l'Union européenne. Cette plateforme offre une procédure de résolution des litiges online et est disponible sur le site web suivant : https://ec.europa.eu/consumers/odr. Via het Europees ODR-platform kunt u een klacht indienen bij een erkende geschillenbeslechter, die u kan helpen bij het oplossen van het geschil zonder dat u naar de rechter hoeft te stappen.
Toepasselijk Recht
Op de behandeling van klachten en geschillen is het recht van Nederland van toepassing.
Als u vragen heeft over onze klachtenprocedure via Webwinkelkeur of het Europees ODR-platform, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om u te helpen!