Klachtenprocedure

Heeft u een klacht?

Bij KOPAT vinden wij het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en diensten. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn of een klacht hebben, dan kunt u de volgende stappen die ook vermeld staan in onze Bedingungen und Konditionen volgen om uw klacht in te dienen:

‘Wij zijn oplossingsgericht en streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk naar volle tevredenheid op te lossen.”

Hoe kunt u een klacht indienen?

Contact opnemen Neem contact met ons op via:

  • E-mail: info@kopat.nl
  • Postanschrift: PO Box 79 7963 ZH Ruinen

Zorg ervoor dat u de volgende informatie verstrekt:

  1. Uw naam en contactgegevens
  2. Een duidelijke omschrijving van de klacht
  3. Eventuele relevante documenten of bewijsstukken
  4. Uw bestel of factuur nummer.

  • Bevestiging en behandeling
    Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 14 werkdagen een bevestiging van ons. Wij zullen uw klacht zorgvuldig onderzoeken en trachten een oplossing te vinden. U wordt op de hoogte gehouden van de voortgang en de uitkomst.
  • Reactie op uw klacht
    Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 werkdagen op te lossen. Indien er meer tijd nodig is, zullen wij u hierover informeren en een verwachte termijn voor oplossing doorgeven.

WebwinkelKeur en Europees ODR-platform:

Indien u niet tevreden bent met de manier waarop wij uw klacht hebben behandeld, heeft u het recht om een klacht in te dienen bij het WebwinkelKeur. Deze zijn te bereiken via www.webwinkelkeur.nl en zullen kosteloos bemiddelen. Mocht er dan nog steeds geen oplossing gevonden worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie. De uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Dit platform biedt een online procedure voor geschillenbeslechting en is beschikbaar op de volgende website: https://ec.europa.eu/consumers/odr. Via het Europees ODR-platform kunt u een klacht indienen bij een erkende geschillenbeslechter, die u kan helpen bij het oplossen van het geschil zonder dat u naar de rechter hoeft te stappen.


Toepasselijk Recht

Op de behandeling van klachten en geschillen is het recht van Nederland van toepassing.

Als u vragen heeft over onze klachtenprocedure via Webwinkelkeur of het Europees ODR-platform, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan klaar om u te helpen!

Die Bewertung von www.kopat.nl unter WebwinkelKeur Bewertungen is 9.0/10 gebaseerd op 191 reviews.
de_DE